Igår på jobbet blev det Kramar

Igår kväll betalade en kund med legitimation. Inte för att det är någonting särskilt konstigt med det. Men grejen var det att när jag kollade på hans leg så såg jag att han hette "Kramar" i efternamn!!!

"Vilket härligt efternamn du har!" sa jag
"Vilket härligt förnamn du har!" sa han och log hjärtligt

När jag senare samma kväll satt i bilen med David så berättade jag för honom. Efter det spann vi vidare på det hela och började diskutera hans propabla avkomma:

Jag "Tänk om han skulle skaffa barn och skulle döpa barnet till Pussaro."
David "Eller till Mysia."
Jag "Eller Björn!!!"

Detta inlägg dedikerar jag till Emma som slutade igår för den här säsongen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0