I have a dream


Imorse somnade jag om och då kom drömmande som en störtflod. Men måste säga att den sista drömmen slog de andra:

Jag är ute på en turridning på en häst. Hästen vet själv vägen längst en vacker naturväg. Bakom mig rider en annan person på turen. Vi kommer fram till en kanal vid en skog. Vi rider ner i kanalen eftersom det längs kanten finns en ca 1 meters bred väg ett par cm under vattnet som man kan gå på. På kanalkanten sitter några personer och tittar på utsikten över kanalen.
Plötsligt styr jag ut i vattnet och de på kanten börjar skrika av upprördhet, det är ju vinter. Ryttaren bakom mig följer med mig ner i vattnet. Vi lämnar hästarna och simmar iväg i vattnet. Vi kastar oss upp i luften och flyger runt för att sedan kasta oss ner i vattnet igen.
Medan vi simmar ser vi en stor båt snabbt komma mot oss. För att inte bli överkörda simmar vi in mot kanalkanten där våra åskådare hejar på oss. Precis när vi tagit oss upp ur vattnet åker den stora båten förbi. Den åker rakt in i sovutrymmet på en liten fritidsbåt. Inga problem för den stora båten att komma in där :S
Man hör lite kras och sedan kommer den ut igen genom fören på den lilla båten men den har nu transformerats till en vattenskoter. Vattenskotern och hans förare fortsätter upp på vägen. KRAS, kanterna på skotern ramlar av och det är nu en motorcykel. Han åker vidare upp längs vägen och KRAS, hjulen ramlar av och nu åker han på små hjul som sitter på hans händer och fötter.

Sedan vaknade jag och hade en riktigt dålig känsla i magen för att innan den här drömmen så drömde jag bland annat att David hade börjat röka av "no reason at all" och inte hade några planer på att sluta för han var minsan en privat individ. och sedan så blev mitt största mästerverk stulen på en utställning i en annan dröm.

Kommentarer
Postat av: Berglund

värsta transformers ju! :D

2011-12-11 @ 18:35:45
Postat av: Cat

Haha.. jag har redan konstverket i huvudet ;P

2011-12-12 @ 09:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0