Så kom tårarna till slut

Så har man suttit i telefonkö sammanlagt 2 h hos TravelPartner bara för att få ställa några korta - men ändå vitala - frågor. Och så läggs det på i örat på en för 3e ggn. Detta ovanpå:
- Att distanskursen i franska börjar om 1 v och jag fortfarande inte vet om jag kommit in eller inte.
- Att telefonkön hos TP gjorde att jag inte hann ringa infokomp om distanskursen
- Att SUs instutition för klassiska språk inte har öppet förän 10e januari
- Att jag har fucking mensvärk
- Att microsoft office inte funkar på datorn
- Att samhället är så jävla opersonligt och att människor tvingas vara mer som robotar än som personer

DRA ÅT HElVETE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0