Senast var 9e januari

Nu är jag på jobbet igen. Allt är som vanligt och PLU-koderna rinner ur fingrarna som de ska.

Lunchen är snart överstökad. Vill till skolan och plugga! Vilken jävla nörd jag är :P Jaa, jag måste vara klassens supernörd! Det vore faktiskt najs med ett A på provet i mars... det vore det! DET SATSAR VI PÅ!!!

En kille här bredvid äter ett päron... trodde jag. Sedan när han tog en tugga lät det jättekonstigt. Jag kollade och det var inget päron. Det var ett knäckebröd. Bra perifert seende man har... NOT.

Alors, dans six minutes je vais rentrer à ma caisse. Numéro dix. Le plus mauvaise caisse de tout le magasin! Il n'y a pas de machine pour acheter des cigarettes dans la caisse. Quel dommaaaaage!!!! De toute façon. C'est le temps de rentrer.

PS: Lita inte på google översätt.

Caisse (här) = kassa
Caisse (inte här) = bil, fall, ruta

Au revoir mes amis et avez une bonne journée!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0