En dag på strandeeeeeeeeen


Yrs-pyrs



Lukas tog hand om sig själv i princip hela tiden


Efter avhämtning på cykelverkstan blev det en rejäl dusch


Man riktigt ser hur den glänser tycker jag!

Gick upp runt nio på en helt ledig dag :) Lagom.

Efter en kortispromenad med Jannike bar det av med Lukas, Yrsa, Yrsas nya körkort och Yrsas mamma(Helena)s bil till stranden. Lukas var superduktig och det enda var att han försvann ur synhåll så Yrsa fick springa och se att han inte hade blivit kidnappad eller drunknad då och då.

Efter en varm dag på stranden åkte vi och handlade. Ikväll blir det färskpotatis, köttfärsbiffar och sallad till mig och min journalist som är på väg hem från jobbet i skrivande stund.

Tillbaka till beskrivningen av dagen:
Väl hemkommen från strand och Maxi bar det av igen. Jag promenerade bort till cykelcenter och hämtade ut inlämnad cykel. Servade bromsar, fastskruvat stänkskydd och en sprillans pakethållare (YEEEEYYYY!!). Jag hade nämligen på tidigare cykelverkstad fått veta att det inte fanns någon pakethållare som passade min cykel. Men man var bara tvungen att modifiera den lite så att det fanns ett fäste vid naven. Så vips, efter två år, så har jag äntligen en pakethållare :D

Hemma igen så var det raka vägen in i duschen med den. Efter en rengöring av ramen är den glänsande fin :D

Nu sitter jag härligt matt i soffan och samlar mig för middagen

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Cat

Va fin cykeln blev! Pakethållaren matchade perfekt:)

2011-07-08 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0