Sjukaste kvällen EVER


Okej.......................
Drinkar och massa gratis shots på bar Las Vegas (eller vad fan den hette). Sedan vidare på en klubb där vi blir fasthållna av två galna holländare.
Flyr!! Tillbaka till puben där vi dricker strawberry daquiry. En asiatiskt tjej kommer och säger att hon inte vill ha sex med turkar. Tröstar. Håller tillbaka håret. Hon kräks på golvet. Hon anklagar de i baren för att ha stulit hennes kamera. Hon tjatar och försvinner.
Vi får en ny - spyfri - strawberry daquiry. Dricker. Träffar en svensk. Pratar. Åker en galen mobbefärd. Upptäcker en höna och en katt på hotellet. Jag skrämmer bort katten.
Utanför hotellrummet(??) väntar kåta tyskar som vill prata. Ena vill prata - andra bara titta på. Ena säger att han har sett mig vid poolen... andra tittar. Jag säger att jag måste stänga för att Jenny ska byta om.
"Oh, okey".
Jag stänger.

Jag har sex drinkpinnar i väskan...

Kommentarer
Postat av: Cat

Oj!! Och hur var resten?

2011-07-23 @ 10:08:16
Postat av: Berglund

Fjortisfylla? :-D

2011-07-24 @ 14:22:14
Postat av: Helli

NICE!

2011-07-25 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0