Frankrikeresan dag 4 (4/6) - Var är gietternas hoorn?


När vi lämnade Giethoorn så blev jag kär i en giet utan hoorn... pussinuss...!


Men David!! Äta schnitsel i Holland... vet hut!


En himmelsk uppenbarelse?


Framme i Les Andelys - Frankrike med väldigt fina spretiga korsvirkeshus


Vad kan man säga om ett land som har ett övergångsställe på parkeringsplatsen och, ännu intressantare, att faktiskt parkeringsplatsen ligger mitt på ett torg?

Nu är vi efter ytterligare mer än 60 mils bilväg framme i Les Andelys. En stad djupt nere i en dal vid floden Seine. Uppdateringar om staden kommer iom att vi efter de här bilderna är tagna kommer bo här i 4 nätter.  À bientôt!!

PS: Frankrike är smått omöjligt om man inte kan franska...: DS


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 08:10:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0