Frankrikeresan dag 2 (2/6) - Får får får?


Davids VIP-frukost


Strandpromenad


Jag ville lite bli fårbonde...

Så skedde det lite oförutsedda händelser. Under natten mellan onsdag (1/6) och torsdag så blev David sjuk. Torsdagen spenderades hos pappa med återhämtning och mycket sovande för stackars David. Pappa och Lone åkte på Danmarks-semester på morgonen så jag och David fick huset för oss själva.

Medan David sov så gick jag på promenad ner till havet. Då träffade jag på min nya stora kärlek, fårtanten. Alla andra får backade lite när jag kom, utom fårtanten. Hon bokstavligt talat trängde sig fram mellan de andra fåren och pressade ut huvudet mellan stängslet. Så fantastiskt söt!!!!

Det var torsdagen det! Rätt skönt var det ändå att få stanna kvar och ta det lugnt en dag.

PS: glöm inte att kolla om jag ljuger på Davids reseblogg :DS

Kommentarer
Postat av: Cat

Puss <3

2011-06-05 @ 08:47:05
Postat av: Jenny

Usch vad tråkigt :( Hoppas ni är friska, mår bra och har kommit iväg ordentligt nu! Pussokram!!

2011-06-05 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0