STOP SPAMMING!!!

Är så J*VLA trött på de här skitspammen på engelska som jag får dagarna i ända! Så äckeldrygt jobbigt!!!
"Excelent site."
"This page is very informative and interesting although often sad and upsetting."
"Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done."
"I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!"
"Excellent site."
"Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book."
"A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends."
"really good site!!"
"This is great please keep on the good and wonderful work."
"Hello admin, nice site you have!"

^Här ovan är alla skitmail på engelska som jag har fått under mars. HELT värdelöst!!! Fyfan!!! Så trött på skiten!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Berglund

har du passagen-mailen fortfarande?

2011-03-31 @ 21:59:20
Postat av: Tink

Nope =S

2011-03-31 @ 22:36:01
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: David

Sluta skapa så många suspecta medlemsprofiler på internet :)

Och sen kan du också sluta sprida din epost till allt folk så fort du går ut på krogen :)

2011-04-02 @ 02:38:46
Postat av: Katinka

Nej nej. På krogen sprider jag bara mitt mobilnummer och säger att folk ska ringa mig om de "vill få till det"!

2011-04-02 @ 11:04:14
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0