45 minuters promenad senare


Jag har ju bestämt mig för att riktigt satsa nu när jag är här i Nice. SPRINGA! :D Tänkte föra en liten löpardagbok här. Kanske man får lite mer press på sig!? :P

Anmälde mig till Midnattsloppet förra året som jag aldrig sprang då mitt knä inte hängde med i träningen. Men nu ska jag ta det lugnare och nåt bra fick jag iaf med mig från ML. En skitbra löpartidning! Så nu ska jag följa ett minutiöst schema för att jag ska träna upp knät ordentligt så att det inte ger upp under löpningen! Jupp!

Jobba jobba! :D

Kommentarer
Postat av: David

Ja alltså, det e ju alltid bra att träna, men utseendemässigt behöver du ju inte det för fem öre! :)

Mer sånna härna bilder! ;)

2012-02-12 @ 03:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0