Jaha... i sängen då


I förrgår började jag äta betakaroten för att ta hand om mina solutslag. På kvällen löpte min mage amok och sedan dess har allt jag ätit kommit ut igen, express delivery. Är alldeles kall och skakig och svag. Tror det är betakarotenen för när jag gjort research på olika forum osv så kom det fram att många blir helt körda i magen av tabletterna.

Har iaf sprungit på toaletten hela natten och nu ligger jag hemma och kurerar mig. Efter ca 2 timmar av att komma överens med mig själv om jag ville resa mig ur sängen eller inte så gick jag ut i köket och kokade en egen blåbärssoppa (finns inte i Frankrike vad jag har sett) på vatten och blåbärssylt. Blev rätt gott :)

Nu blev jag alldeles matt. Dags att vila fingrarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0