En lång kort dag


Dagen började sent iom att jag somnade först runt 4... Kom till slut hemifrån vid halvettiden.


Tog med en äggbaguette ner på stranden och joinade Vicky och Caroline för en lunch. Sedan drog jag vidare för att fixa med saker kring min stulna plånbok. Senast besökta affär (inte där), hittegodskontoret (inte där) och till sist en polisanmälan. Det tog sin lilla franska tid men till slut blev jag klar där också.


På väg dit snubblade jag lite halvt chockat över det här


En hundaffär...!?


Hundarna såg helt slut ut. Fick lust att köpa allihopa!!! Kändes verkligen inte som att de mådde bra i sin vita lilla plastvärld.


Kom till slut hem och kände mig alldeles kall och HELT slut. På med mjukisar och långärmat. Satte mig i soffan och orkade knappt röra på mig. Somnade och låg utslagen ett bra tag. Till slut släpade jag mig (obehagligt motvilligt) upp och gjorde en snabb morotstikka med couscous. Tror jag börjar blir sjuk :S Blir nog soffan och TVn nonstop för mig ikväll och tidigt i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0