Hur man lockar till sig en fransman


Idag har jag fått prata franska nonstop. Satte mig för att läsa nere vid havet. Iiiiinte fick jag läsa inte. Inte en enda sida. Inte ett enda ord. Satt i en timme och pratade med en äldre herre i stället. Han var tydligen en känd konstnär. Fick hans kort. Han ska ta mig på museum.

Sedan tog jag farväl av min nyfunne vän för en promenad. Efter ett par minuter stötte jag ihop med en ung kille som var väldigt fascinerad av mig. Han blev hemskt besviken när jag efter ett tag flikade in att jag hade pojkvän men jag sa att "vänner är ju också väldigt bra att ha". Och det tyckte han förstås. Så vi tog en promenad och pratade franska.

En mycket givande dag :D

Kommentarer
Postat av: Cat

:D

2012-03-03 @ 16:21:36
Postat av: Vicky

snygg-du!

2012-03-03 @ 22:55:45
URL: http://vickys.se/
Postat av: Tink

Nemen!! Äääär det inte snygg-Vicky!? Jooo, det vaaar det!

2012-03-04 @ 03:48:37
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0