Eeeeeeeeeeh.. psycho!

Jag är en idiot... ja det är jag verkligen! Jag tappade mitt halvårskort för SL i fredags. Idag tappar jag min superdyra casio miniräknare i ett stengolv. Displayen krossas!!! På fredag är det tenta på kemikursen. Jag MÅSTE ha en miniräknare för att plugga inför tentan och för att ha PÅ tentan!

Sedan händer en SJUK sak. Jag har lånat mammas busskort nu men imorgon måste hon ha tillbaks det. Idag när jag satt i värmekuren på Stockholm central och tåget kommer så upptäcker jag att jag nu har tappat mammas busskort med, det ligger rakt under sätet jag sitter på. "GUD vilken jävla klant jag är" tänkte jag och tog upp det. "Tänk om jag inte hade sett att jag hade tappat det... samma sak igen!!" tänkte jag och kände mig väldigt dålig!   Sedan ska jag stoppa ner det och ser att det redan ligger ett i väskan. Då har jag alltså HITTAT ett busskort dagen innan jag hade varit tvungen att köpa ett nytt!!!

Sedan tog turen slut för det kostade nämligen 900 kr för en ny miniräknare!!!!!!!!!!! Så nu sitter jag här... helt dööööd! Ska plugga nu!!!

Arrivaderci!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0