En dag som är förstörd nu!!

Alltså!!!!!!! Jag börjar snart gråta! De gamla tentorna från 2004 var okej. Man lärde sig hur man skulle göra efter ett tag. Sedan kom en tenta från 2005... vår lektor Bertil hade gjort den. Då tänkte jag... men shit, vad fan är det här. Men man insåg att bara för att man inte kunde allt på den tentan så kunde man klara det. Nu gjorde jag precis den senaste tentan han har HITTAT PÅ! Alltså den är ju helt sjuk. HELT JÄVLA SJUK I HUVUDET ÄR DEN! Jag är så JÄVLA förbannad på Bertil faktiskt. Vad har han för rätt att göra våra tentor hundra gånger svårare än vad de var 2004!?? Känner mig helt jävla dum i huvudet när jag tittar på tentan. Jag får såna där obehags- och ångestknutar i bröstet när jag börjar läsa frågorna och inser att han säkert kommer ha avancerat även i år!

image490

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0