Insparqueskryssningen

Ojojoj... jag blev för full för fort! Personalen på Viking Line är så jävla otrevlig! Det var roligast innan typ kl 19 (vi kom ombord på bussen typ halvåtta) och sedan gick jag ner i hytten och däckade runt kl 21 ungefär efter middagen.

Jag gick upp kl 4 i lördags morse och fick skjuts av mamma till Östertälje eftersom busstidstabellerna på internet och på hållplatsen inte matchade. Vi i princip började resan på båten med att shoppa lite "nödvändigheter". Det blev en bacardi 1 L, en vodka raspberry 1 L (som alla hatade men drack ändå), tre punch 500 mL vardera, en bananlikör 500 mL och två 24öls-backar Olvi 8,5promille-öl. Sedan hade Jocke med sig en spriteflaska med sambouka (jag spyr nästan när jag skriver detta för jag mår så illa av tanken på alkohol) och en spriteflaska med jäger. Jag hade med mig den lilla konstiga medicinflaskan som står långt ner i mitten på bilden under (om du trycker på bilden ser du bättre), den innehöll vodka. Det var jag, Mikaela Nordström, Philip och Jocke som delade hytt och sprit, fast Crull köpte en fjärdedel av ölen (totalt:48 st) som däremot Jocke inte var med att dela på.

Tyvärr fick jag otroligt nog inte med Jocke på en enda bild, men här är från vänster: Crull, Philip och Mikaela:::

Jag och Mikaela köpte en varsin Pillimuki! ÅÅÅH vad vi älskar våra Pillimukis... eller hur Mikaela!!

Sedan var det lite normalflum och sextant:::

Nedan: Philips hemgjorda kylanordning:::

Osv:::

Nedan: Vem gjorde detta???:::

Nedan: Jocke blev solbränd:::

Nedan: dagen efter:::

Nedan: han såg lite jagad ut:::

M.m.:::

Nedan: förvarade pengarna i benvärmarna under båtresan... måste ha stannat kvar en tia:::

Text på magen:::

Trasiga skor... båda två!!:::


Fler bilder kommer.... vet inte här men på facebook iaf. Mikaela Nordström borde lägga upp bilder på sin sida!

PS: Jocke spydde rakt ner på golvet från överslafen. Jag gick upp och lade mig hos honom sedan eftersom jag mådde så illa av stanken... tror ni inte att han lyckas prutta då??? Så fick jag lägga mig hos Philip istället. Mikaela var modig och lade sig i Jockes säng. Fast vi låg ändå bara och snackade skit allihopa tills vi skulle av båten i princip iaf... men jag hann sova en hel del innan!!!

KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Skomakarn

Somliga Går med traaaasiga skor (8)

2007-10-07 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0