Att gymma eller att inte gymma

Det känns så meningslöst att gymma... iaf eftersom mitt gym är på SU! Frescatihallen... Det tar liksom mer än 3 ggr så lång tid att ta sig dit och hem än vad det gör att gymma!! Nu när man har så många måsten att söka jobb och så! Iaf så körde jag mammas träningsvideo med Cindy Crawford nyss. Har väl kört den 3-4 ggr nu. Tror jag börjar bli sjuk för idag blev jag trött redan efter uppvärmningen som är jättekort... Men jag tvingade mig igenom hela och nu har jag världens huvudvärk. Kan ju bero på min undernärda kost också... det måste det nog göra. Men nu är det bara ca 1-2 veckor kvar tills jag får tillbaka pengar från "rock am ring"-biljetterna... så snart ska jag kunna äta LITE bättre iaf! ^^ ÅH, lyx förresten! Idag ska jag äta de stora vita bönorna som Micke prackade på mig =P Det ska bli gott!!! Med pasta och krossade tomater tom! Lyxigaste maten som jag har lagat på ett tag nu... Nu ska jag äta ett äpple! Ska bli skönt med pengar! Då ska jag köpa... hmmm, KÖTTFÄRS!! ^^ =DDDD
image808

Kommentarer
Postat av: Tove

Fan va du är hurtig Tinka.... jag har inte heller gått på gymmet på aslänge men jag har ingen bra bortförklaring. Jag äter choklad istället ^^

2008-04-08 @ 12:47:57
Postat av: Parre

Det är hemligt:P

2008-04-08 @ 15:11:21
URL: http://parris.blogg.se
Postat av: Johan

hahahahah underbar bortförklaring tove :D
jag har massa köttfärs hemma ^^

2008-04-08 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0