Fitta... FITTA!!

Ja! Det där fula ordet jag använder när inget annat ord är starkt nog! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ska nog slå det där numret. Alltså HELVETE!!!

Frukost:
Fil (laktos) med flingor och müsli (gluten)

Lunch: Fil (laktos) med müsli (gluten) och en banan och ett glas mjölk

Middag: 5 kanelbullar, 4 bitar äppelkaka, en kärleksmums, 7 russinkakor, två sockerkringlor, tre choklad-och-banan-muffins och tre kokostoppar (laktos, gluten och SOCKER SOCKER SOCKER)

På busshållsplatsen (fick vänta en timme): En hel lång baguette (GLUTEN!!!)

Väl hemma kl 23 på kvällen: En hel grillad kyckling

Sedan gick jag och gjorde... ja, du kanske vet....

Efter det såg jag mig i spegeln och tårarna hade lämnat spår längs kinderna och jag var alldeles röd och såg ut som ett våldtäcksoffer i ansiktet. Jag är så jäääävla fet! Åh, jag känner mig åt helvete. På måndag ringer jag numret. Jag ska försöka... försöka mycket... för jag behöver det..............


Jag mådde liksom illa redan efter två bullar och två äppelkaksbitar... nåt är fel.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0