Kuliga kunder!

Idag satt jag i kassan och så kommer - vad jag tror ur ögonvrån - en kvinna och en man in... det är tills jag hör "mannen" prata... Det ÄR INTE en kvinna och en man. Det är en kvinna och hans son... Musse Pigg!! Här kommer bara ett smakprov på Musse Piggs röst. Lyssna på det här klippet så hör ni den ca 16åriga efterblivna "pojkens" exakta röst!!! Du behöver bara lyssna på de första orden för att förstå:



Tänk er då att följa Musse Piggs röst genom hela affären i ca 30 minuter, upprepandes "mamma". "mamma", "mamma". "mamma", "mamma". "mamma" om och om igen. Det första han sa var "MAMMA! Nästa gång ska jag ha iste!!!" Jag kladdar ner en skiss på honom i paint också!


Lite senare kom en riktig ICA-kändis. Snubben med handen i ansiktet. Han bor borta på gruppboendet och kommer rätt ofta. Han däremot när han pratar (bara med sina vårdare... eller vad man säger) låter som Mr Bean. Underbart!!


Hans svarta kavaj var av sammet!! HIHIHIIH!!!! Sedan tog han på sig en svart frigolithjälm med ett chockrosa och ett limegrönt streck på!!!! HAHA!!!

PS: handen är inte festväxt i ansiktet... han väljer bara att ha den där... om någon skulle råka titta på honom liksom!

Kommentarer
Postat av: Johan

Grymma personifieringar :D mer sånt!

2008-07-13 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0