Vad ser du?


Se på bilden och skriv vad du ser! "Rätt" svar kommer senare!

Var iaf hos min läkare kl 8 imorse på telgeakuten. Jag ska köpa någon nässpray som vidgar örontrumpeten och så skrivs det en remiss till öron-hals-näsa så får vi se vad som händer! Snart ska jag iväg till södertälje sjukhus och testa mig för laktos och gluten... får la se vad som händer med det också. Det är massa remisser som flyger huller om buller åt höger och vänster och upp och ner!

Efter läkarbesöket cyklade jag till Ellbe och köpte ett äpple. Gulligaste kassörskan i hela Södertälje (förutom jag förstås ;)) satt i kassan.

Jag: "Gomorron!"
Hon: "Gomorroooon!!"
Jag lägger fram mitt äpple
Hon: "Oj, vilket rött fint äpple!!"
Jag: "Jag vet!!!"
Hon slår in PLU-koden
Hon: "SJU KRONOR!!!" Tittar chockat på mig "Gud vad mycket!!... men det var ju ganska stort också!"
Jag: "Jaa, det var ju det"

När jag kom hem satte jag mig i mammas säng och pratade lite med henne, sedan gick jag på toa och till sist in i köket för att skära upp äpplet... det kändes som att det var ett sådant äpple!



Men sedan kom jag fram till att jag ville skriva om äpplet på min blogg... så jag pusslade ihop det igen... annars skulle man ju inte se hur rött det var!!



PS: Tryckutjämning en gång i timmen... det är vad som gäller nu!! :| Hur ska jag klara det!!??

Kommentarer
Postat av: Johan

En enhörning såklart :)

2008-07-03 @ 12:35:55
Postat av: Magnus

http://www.alexross.com/80772-big.jpg

med kort hals, Nuf said :D (ingen Bugs Bunny)

2008-07-03 @ 16:12:33
Postat av: Micke

en sjöhäst!

2008-07-03 @ 23:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0