Gubbdjävel vs. KICK-ASS-Tinka



Gubbdjävel 0
Tinka 1

Det var en gubbe på ICA som häromdagen skulle betala sina varor. Han gav mig 270 kr. Han skulle betala 363 kr. Jag sa "93 kr till tack!".

GUBBE: Näädu, jag vet att jag gav dig 370 kr.
TINKA: Alltså jag är 99% säker på att jag bara fick 270 kr a...
GUBBE (avbryter): JAHA!! Men jag är 100% säker på att jag gav dig 370 kr, för det hade jag fått av min son!!
TINKA (i högtalartelefonen): Kan jag få hjälp i kassan tack!?
GUBBE (arg, höjer rösten): Jag vet inte vad den där maskinen gör, den drog väl säkert in två hundralappar på en gång
(Anna kommer till kassan och jag förklarar)
GUBBE (rosenrasande och skogstokig SLÄNGER en tusenlapp på bandet):
Ja men TA den här då!!!! Så ringer ni mig när ni ser att JAG HAR RÄTT!!!

Det var verkligen hemskt otrevligt!!!

Iaf så kom Anna till mig idag och sa: "Minns du den här mannen?" och visade mig lappen han skrev till nummer och namn på. "Ja, jo!" sa jag och gjorde en passande min. "Han ringde och bad om ursäkt till dig idag! Mannen bakom honom i kön hittade hans hundralapp på golvet."

Där ser man GUBBDJÄVEL!!! Tygla ditt humör för i helvete!!! Han förstörde liksom min dag i torsdags!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0