Kokbok för panka människor # 1

Ärligt! Bra idé Tove!!! Var ska jag börja!? Allt beror ju på vad man har hemma!!! Jag kan ju lägga ut ett recept lite då och då! Här kommer ett recept som jag använde som matlåda när jag både hade dåligt med pengar och dåligt med tid. Jag gjorde iordning det på ca 2 minuter på morgonen innan bussen gick!

Ingredienser:
1 dl fryst hackad spenat
1 dl frysta haricot verts (gröna långa bönor)
1 dl frysta gröna (vanliga) ärtor
1 tsk pastakrydda
3 dl vatten
Salta vid behov

Sedan rör du bara ihop allt. Kan tas med och värmas i micro. Tjoff pang så har du lunch! ^^ Det ser vidrigt ut men det är faktiskt gott om man gillar ingredienserna!!!

Kommentarer
Postat av: Therése

You are my Girl!

2008-03-19 @ 00:02:31
Postat av: Jocke

var är köttet? 8-|
jag skulle bli hungrig efter 5 minuter...
(mackor = yumyum)

2008-03-19 @ 00:10:12
URL: http://oachim.blogg.se
Postat av: Magnus

wow... om du dubblar det där kanske det räcker till en halv tapas :D

2008-03-19 @ 11:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0