OMG OMG OMG

Imorgon var det såååå kul!!!

Ändring: IGÅR var det såååå kul!!!

Eftersom det enligt mitt egoistiska födelsedags-jag var tidsfördröjning i Sthlm - så att jag kunde fira min födelsedag igen igår - så blev det som ett litet ölkalas med lekar. Jag kom precis på att jag - i mitt alkoholiserade tillstånd - skrev lite dagbok om vad jag gjorde just då när jag gick hem från nattbussen på Södertälje central. Häpna!

Logg från 02 någonting på väg hem:

image751
image752
Längst ner: "Jag önskar att en viss person vore här... ingen kommer fatta!"
image753
Överst: "Grymt bra med lyktor! När nästa börjar glömmer man bort kylan! Kul att se när man blir kort igen!"???? :| Tyckte jag var duktig som stavade Takintski rätt!!!

Jag borde egentligen inte ha gått hem själv! Det var jättesvårt att hitta min busshållplats! Jag hittade iaf som tur var en trappa jag kände igen och gick upp. Där fick jag lite irritationskänslor när jag inte kunde komma fram till var jag skulle gå. Gick iaf fram till en busshållplats till slut. Det var krångligt att läsa. Till slut hittade jag att det stod Södertälje på ett ställe! Efter mycket sökande och kisande hittade jag också NÄR bussen skulle komma och det var bra tajmat för jag behövde bara vänta typ 5-10 minuter! Som sagt lyckades jag spy på bussen. Som tur är spyr jag aldrig mycket och i skillnad från många andra så låter jag ingenting alls när jag spyr typ så jag kunde lika gärna bara ha spottat på bussgolvet! Det finns ett undantag... men det håller jag för mig själv...

Ska nog ta och sy på min Katt-inka nu framför tvn och vara lite mysbakis!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

haha fyfan vad grymmt, du kunde knappt hitta hem men att skriva dagbok gick fint :D

2008-03-14 @ 17:11:26
Postat av: malin

ahahaha vi var så fulla igår sweetheart! :D
puss på dig!

2008-03-14 @ 21:08:40
Postat av: Magnus

Läskigt att jag kunde läsa det där :D Men tror du menade att skuggan blev kortare när du kom fram till en ny lyckta :D

Dock... Vad är en FV-Brunn?, Och vad smakade ravioli ? :D

2008-03-14 @ 23:43:24
Postat av: Kungen

HAHAHAHA!!! Jaaa, det var med skuggan kom jag fram till till slut jag med! FV-brunn är en brunn som det står "FV" på! Går man på den så blir man Fin och Vacker!! Det smakade ravioli i munnen för att jag hade ätit köttfärswrappen som Anna gav mig i födelsedagspresent! ^^ Bra förklaringar dessa!! =D

2008-03-14 @ 23:46:07
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0