Sönderfall

Tidigare:

1) Jag lånade 1000 kr av Helena och den supersöta människan lät mig låna det tills jag får jobb
2) Jag slutade få studiebidrag

Idag:

1) Min dator är trasig
2) Mammas dator stöder varken min passagen-mail (jobbsökarmail) eller min blogg. Min mail har inte funkat på hela dagen... går inte riktigt bra att söka jobb då...!!!
3) Jag får ett brev från CSN om att jag har fått för mycket studiemedel och att jag ska betala tillbaka ca 2700 kr innan 30 april

Jag har just nu mindre än 1000 kr. Nästa månad ska ännu 500 kr betalas till mamma för hyra. När jag väl får jobb kommer det dröja ännu en månad innan jag får lön! What more can I say? Jag grät och mamma var underbar och tröstade mig och jag får låna pengarna till CSN tills jag får lön. Jag HATAR att låna pengar och brukar alltid vara i kontroll över mina ekonomiska tillgångar. Nu ska jag se lite på So You Think You Can Dance!

PUSSKRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0