Att hälsa på hos Micke

Hälsade på hos Micke igår/idag. Hetsåt en hel massa äppelpaj och choklad. Sedan sov jag på soffan. Jag vaknar först runt 07 efter att ha somnat runt 02-03.

Sedan somnar jag om och drömmer att jag är på min skola som jag gick i mellan sexan och nian. Den var tydligen ostadigt byggd och höll på att rasa. Det var rätt spännande och jag blev faktiskt rätt sur när jag vaknade!!

Runt 08 avbryts drömmen genom att Mickes mamma - som bor bredvid - kommer in med Kayus (fårhund). Kayus är en gammal hund som är rätt fyrkantig. Han går - i vanlig rutin - en grundlig vandring runt huset med nosen högljutt klistrad till golvet. Jag kan inte föreställa mig att mer mat skulle gå in genom munnen än vad som bör komma in genom näsan på den hunden såsom han låter. OMÖJLIGT att sova. När han sedan lägger sig en-två meter bort och suckar om och om igen så ger jag upp på tanken att somna om.

"Kayus..." viskar jag.

Han kommer lunkande bort till mig och lägger huvudet på soffkanten. Jag gullar lite med honom i typ 5 minuter, sedan går jag upp. Så nu sitter jag här. Antingen sover Kayus nu... eller så är han död. När man väl är vaken och det inte gör nåt om man blir störd så blir han tyst som muren... menmen.... det är tydligen så det ska vara!


Gammal bild på Kayus (3 år sedan ca)

Kommentarer
Postat av: Carro

Uh äcklig hund! haha..



Jag kommer till hösten inte förrän det, tyvärr. Hoppas verkligen på att jag kommer in nu, är iaf helt inställd på det. Riktig stress just nu, vet inte vad jag tar mig till om jag blir kvar här.. nej något måste hända nu känner jag :) Ska vi leka i höst då om jag kommer in ;) Måste ju få mig en rejäl sightsing då! det kan du väl nästan lova va?

2008-05-27 @ 18:37:33
URL: http://parris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0