Kragen blev tagen

Det funkar inte så bra med tre i lägenheten. Jag vet inte... jag känner mig fångad liksom!!! Särskilt som jag inte har någon riktig dörr att stänga liksom. Mitt rum är rätt så drop in. Är jag i mitt rum med "skynket stängt" så betyder det: "prata på bara och kom in om jag svarar. Knacka eller fråga om man får komma in... det behövs inte! Men om du frågar... öppna gärna innan jag har hunnit svara!!!!!"

Ikväll är jag ensam... underbart. Men jag känner mig ändå instängd!! Iaf så tog jag mig i kragen och började illustrera en bild som jag hade blivit tillbedd att teckna... det slutade med att jag inte orkade sudda ut en liten grej så jag gick till datorn istället. Så nu sitter jag HÄR istället... det var ju produktivt.

Kunde iaf hjälpa Patricia med hennes blogg... lite klarade jag av iaf!! Men kan ju säga så att kragen hänger rätt slött rakt ner nu.... är ingen som tar tag i den inte... inte den här Katinkan. (inga snuskiga metaforer nu, det handlar BARA om att ta sig i kragen!!) Men för skojighetens skull lägger jag ändå upp en blandning av vad metaforen kan betyda... typ... eeeh... men mest för att jag hittade mest sådana bilder när jag googlade på collar.... sökte på lite fel ord alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0