LEEEDIG!!!!!

Nu ska jag inte jobba på hela helgen!!!

Veckosummering:

Måndag: Jobbade 13:30 till 21:15, kom hem halvelva

Tisdag: Jobbade som måndag men missade en buss och drog till Gus 25årsfest i Sthlm. Var där 23:30. Sov väl 1 timme eller nåt.

Onsdag: Drack mocca med Gus, drog till stan och snackade med en frisör och drog hem. Sov väl sådär 5 h.

Torsdag: Gick upp 5 på morgonen. Drog till ICA. Skulle jobba till 18:00 från 08:30. Tog en kollegas pass för att hon mådde dåligt och fick stänga. Jobbade 13 timmar. Kom hem 22:30. Snackade diskreta angelägenheter med en kompis. Pratade med mamma om konstfack ett bra tag i mitt rum. Kom i säng 02 ungefär.

Fredag: Efter ungefär 2-3 timmars sömn gick jag upp 05 och drog och öppnade ICA. Sedan jobbade jag 9 h till kl 17. Nu är jag hemma och min rygg värker. Jag hyrde en film (gratis) åt mig och mamma på ICA. Den ska vi se på och laga god mat. Det ska bli SÅ mysigt!!! ^^

Lördag (imorgon): LEDIG!!!

Söndag: LEEEDIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0