Fyllecaps

Jocke hade frågat i förrgår om jag ville med på pubrunda nästa dag (igår). Jag sa att jag skulle fundera på det. Sedan slutade jag 20:30 igår och så kom jag fram till att jag var trött och pank och borde åka hem. Jag satte mig på 707an mot Tumba station och messade Jocke att jag inte skulle komma. Sedan ringde Mange och han och Tove fick mig att ångra mig rätt så lätt.

Jag hoppade av i Alby och åkte tunnelbana i ett år till KTH där de var. Men när jag kom fram ringde jag Axel och de var på väg därifrån till efterfest på gröna villan (universitetet). Jaha, jag gick och frös lite och till slut var vi på väg.

Vi satte oss och capsade. Jag köpte två hof, en äcklig cider som smakade vattnig äppeljuice och en kriek (körsbärsöl, YUM!!).

Under capsen så köpte Fredrik en av hofen av mig så då ser listan ut som följande
- 1 hof
- 1 körsbärsöl
- 1 konstig cider med en nyckelpiga på...

Sedan köpte jag två niks päroncider.Så spelade vi circle och death och det gick åt helvete för alla var så fulla förutom jag, Patrik och Tove! Då fick jag två äckliga nyckelpigecider av Björn.

Kolla snyggt flaskan står bredvid fylleJocke

Sedan spelade vi pc (personcaps) - två niks till. Jag mot Patrik! JAG VANN 3 av 4 ggr!!!! Vi hann spela 4 ggr medan fylleJocke och fylleBjörn spelade en enda gg. Lista:
- 1 hof
- 1 kriek
- 3 nyckelpigecider
- 4 niks

Sedan skulle jag köra pc mot Jocke (17 glas) och då fick jag en bedarö bitter (äcklig öl)  tror jag att det var. Det gick inte alls för Jocke var så himla full. När jag träffade hans första glas så tog han det och drack upp det. Han hällde ut kapsylen... sedan började han svamla. Sedan tar han upp glaset - man ska sätta tillbaka det uppochned - och tänkte fylla på det igen. Jag stoppade honom och sa att han ska vända på det. Han fyllde på iaf och hävdade att jag inte alls har träffat. Han ställde ner glaset på sin ursprungliga plats. I typ 10 min satt jag och tjafsade med honom om att han ska vända det uppochned. Det enda han hade att säga var "ser du någon kapsyl i den?" varpå Björn - fyllo nr 2 - säger "nä, det gör jag inte". Till slut fick jag igenom min vilja - dock INTE för att Jocke fattade någonting. Efter att jag hade träffat 8 av Jockes glas och han fick in en träff på ett av mina tyckte jag att vi skulle avbryta.

Jocke lade sig och sov i soffan. Vid det här laget var det bara jag, Jocke, Patrik och Björn kvar. Vi hade kommit fram till att den som vann av mig och Patrik skulle hångla med den som vann av Björn och Jocke - jävla fylleidéer!!!. Och samma sak med förlorarna. Sedan skulle vinnarna spela mot varandra (AKA jag och Jocke). Men det blev lite antiklimax sedan när Jocke var så borta hahaha. Så inget hångel blev av över huvud taget. Lika bra det kanske... Sedan spydde Jocke sprit och korv på golvet i en liten prydlig pöl.


Björn höftade med våffelreceptet - gick åt helvete - och jag stekte våffelsmet - gick åt helvete - och Patrik våfflade varmkorv (success). Så åt Patrik korv med smultronglass och så åt vi frusen korv och frusen köttfärslimpa Sedan drack vi för stora glas punch och jag rensade näsan - fail. Lista (som jag minns det...?):
- 1 hof
- 1 kriek
- 3 nyckelpigecider
- 4 niks
- 1 bedarö
- 1 6a punch

Våffelsmet

Glassen smälte, korven tinade och våffelsmeten ligger bakom en kudde i soffan. Lyckad kväll if I may say so!? ^__^ Jag hade det kul iaf.

Jag och Patrik var vakna hela natten och på morgonen körde vi trippel-ps med Fredrik. Första vann Fredrik och andra vann jag! Sedan drog vi hem.

Just det. Under kvällen så ställde jag en halvfull nicks och en nästan tom bedarö. Jag letade överallt men hittade den inte. Får se när den dyker upp.

Kommentarer
Postat av: Johan

härlig kväll! :)

2008-11-21 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0