I full mundering

Sitter här. underkläder, mossgröna strumpor, jeans från killavdelningen på BLEND; flätat skärp i guld, lila, brunt, mossgrönt, beiget och rosa; vit uppkavlad skjorta med beige stickad urringad T-shirt över, lovikamönstrade vita luffarvantar (avklippta fingrar), orange storstickad halsduk med fransar på, blå stor jacka ner till knäna. Mossgrön pösmössa i väskan. Vit halvglansig stooor påsig väska och snaaart ska skorna på:  "stickade" från nike i höstiga färger. Puh! Jag har verkligen ingen lust att jobba! Uhu!! Min väska ligger här bredvid! Två olika slags Extra-tuggummipåsar i. MY EDICTION!!! Snart ska jag smita härifrån! Mamma kom precis hem! Fatta vad mysigt det hade varit om jag kunde stanna kvar och titta på TV i myskläder i soffan med mamma istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0