CP-acossiationer

Jag köpte en tandkräm när jag åkte till pappa men jag hade redan en hemma. Jag hade Sensodyne Vital hemma och köpte Sensodyne Flour. När jag sedan kom hem ställdes jag inför frågan 'vilken ska jag använda?'. Jag bestämde mig för att jag kunde använda en på kvällen och en på morgonen. Senil som jag är glömde jag hela tiden vilken jag använde när så igår kom jag på en  "jättesmart" acossiation:

Vital/levande på dagen och flour - sleeping on the floor på kvällen. Långsökt, jag vet... inte precis som jag sover på golvet eller att jag är död när jag sover heller... men det hjälper mig att komma ihåg iaf ^^

Jag hjälpte även Lisa på jobbet med att komma ihåg vilka som var persikor och vilka som var nektariner


Nektarinen är näck
Persikan är hårig som en persisk katt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0