"Åh nej! Inte en till lista..."

1. Jag har insett att min senaste kyss...  kändes lite sorgsam
2. Jag lyssnar på...  The Thermals - I Hold A Sound
3. Jag pratar...  När jag är nervös, när jag är glad och när jag har nåt att säga... och när jag måste
4. Jag tycker om...  att vara lycklig och när andra är lyckliga
5. Mina bästa vänner är... de jag umgås med.
6. Min första riktiga kyss... gavs utan förväntningar
8. Jag avskyr när folk frågar... hur jag mår när jag mår som värst.
9. Kärleken är...  komplicerad
10. Du gillar att...  "jag tycker om" och "du gillar att" är väl samma sak typ
12. Jag kommer alltid att...  vara speciell!
13. Jag är hemligt förälskad i...  - det kan man ju inte skriva om det är en hemlighet :P
14. Sist jag grät var...  ett ganska bra tag sedan. Vet inte riktigt
15. Min mobiltelefon är...  det dags att göra nåt åt
16. När jag vaknar på morgonen...  har jag börjat få den dåliga vanan att vilja ligga kvar. Flera snooze används numera
17. Innan jag går och lägger mig...  borstar jag tänderna :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

nummer 10 är ngt du tycker om att göra, inte någon person :)

2009-04-16 @ 19:59:12
Postat av: Johan

nummer 10 är ngt du tycker om att göra, inte någon person :)

2009-04-16 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0