Dokumentering

Jag kom nyss att tänka på att jag faktiskt inte har uppdaterat någon dokumentering av vad som händer i mitt liv på nästan en vecka! Detta är väl ändå en blogg - en dagbok. Så det får det väl bli ändring på.

Jag har mest bara malt på om all mat och allt godis som jag har smällt i mig. IAF!!!

Igår var jag på teater iaf med Axel, Tove, Anna och Sven. Vi såg Selma och Ågust, den var rätt kul faktiskt!! Särskilt tjuren Bull och stackars herr Strindberg. Jag har lyckats smygfota några också - trodde jag fram tills jag kollade på bilderna nyss... creepy!!


Tove och Axel på Stadsteatern - Lilla-My-triangel-näsa-style


Två creepy likadana barn med jättelånga armar ser kanske när jag fotograferade så diskret


Under bögringen/spottkoppen på centralen. Barnet såg helt dött ut i vagnen där hon stirrade framför sig som om hon inte såg nåt...


... men plötslig såg tydligen HAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0