"... nu känns det som det börjar om..." (8)


En fantastiskt smickrande bild från när Tove (ovan) och Axel var och hälsade på

Påsken har varit helt galen godis-vis! Jag har smällt i mig så mycket godis att påskharen måste sitta utblottad på någon trottoarkant någonstans och spela på en hemgjort banjo av gamla äggkartonger. Men nu måste det bli ändring. Detta framför allt för min stackars chockskadade mages skull. Nu på morgonen blev det lite välgörande havregrynsgröt med linfrön och lite annat smått och gott.

Sedan blir det la kanske lite proviva som lät som ett väldigt bra tips!! Kanske smiter ner på stan när jag gjort mig iordning innan jobbet och köper ett par liter!

Kommentarer
Postat av: Tove

Alla bilder där vi är med är ju uuuuursnygga

2009-04-14 @ 23:11:41
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: frida

Pröva proviva med vattenmelon- eller hallonsmak. De är mina favoriter :)

2009-04-15 @ 18:36:44
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0