Love on my door



1) Vad jag (och grannarna) såg först
2) "Gå in!! är du snäll..."


1) "GÅ IN... om du älskar mig..."
2) "Lås upp!! Jalla!!"


1) "Välkommen till ditt hem (Ditt andra hem....) GÅ NU IN! Grannarna kan se dig"
2) "Vänster"


1) "Rakt fram 30 cm"
2) "HÖG ER NU"


1) "RAKT FRAM TYP 1 M"
2) "Kolla upp på bordet (om du e smart)"


1) "Hej och välkommen till ditt kök! Tacksamt vill jag berätta att det är dina postit lappar jag slösar på och din penna jag använder. Jag har lite saker till dig, men de är dina, även pengarna. Men som du vet får man inget gratis. Inte heller pojkvänner är for free"...
2) ... "så det är därför den här överraskningen inte ger dig något mer än allt du redan har. Med andra ord... Jag älskar dig."


Och här är brödet och blomman som jag hade köpt och som David levererade hem till mig eftersom jag var på jobbet. David, jag älskar dig och nu när jag inser att du inte är "for free" så ska jag verkligen börja betala min månatliga pojkvänshyra. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0