Tack Jenny

Kollar på nån film... Alpha dog på 4an. Sitter och tänker. Tänker på jobbet. Tänker på att jag vill börja med keramik och gitarr... tänker, tänker... tänker. Jag gick och satte igång datorn. Jag hade någon slags hoppfull känsla i magen och trodde hela tiden att det var något skitbra jag skulle göra vid datorn. Men när jag satte mig vid den kunde jag inte komma på vad det skulle vara

Jag gick in på Jennys blogg och hon hade lagt ut följande. Sätt igång medan du läser. Den är lugnande och ger en skön känsla

Iaf lyssnade jag på den och fick en skön allt-löser-sig-känsla i magen. Var länge sedan jag hörde den... hade glömt bort den. Så tack Jenny! Här är en annan låt - inte med Pink Floyd men med Lynyrd Skynyrd - som jag också tycker väldigt väldigt mycket om

Nu ska jag kolla i en jultidning som jag köpte på Pressbyrån i Älvsjö.

PS: missade att hoppa av i Södertälje på vägen hem så jag kom hem 22 istället för 21:30!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0