Det blir inte så mycket sorgligare än det här


Jag lyckades stoppa mig själv från att köpa godis när jag kom hem från Sthlm. Sedan efter morötter och en gigantiskt portion spaghetti och köttbullar så åt jag klart en burk med russin. Sedan har jag inge fil eller mjölk eller nåt för att jag har undvikit att köpa det för att jag VET att jag hetsäter det.

Jag var iaf så desperat att jag öppnade en burk med kall - och därför tjock - kokosmjölk. Jag hällde på massa kanel - ja, jag vet - russin, kardemumma, smulor från botten av all branpaketet och smulor från botten av müslipaketet. Jag smakade. Det smakade skit! Sedan åt jag upp allt. Nu mår jag illa... riktigt dåligt faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0