OKEJ update...

Kaos kaos men lite mindre att fixa!!

Allt är färdigt typ förutom de saker som fattas (soffa, hallspegel, dammsugare, soffkuddar och soffbord... ehum... MED MERA!!!!).

Sedan är det det följande som är fucked upp!!

- Imorgon ska jag ringa Telgenät och C-sam för att se om jag kan skjuta upp eller göra nåt med TV-abonnemanget och bredbandet som började gälla i söndags trots att jag inte har nåt stadsnät :S Borde väl de ha kunnat sett tycker men >=( De ska börja fixa stadsnätet i Värdsholmen vecka 10 (måndag 2 mars är första dagen i veckan). Frågan är den om de ska gräva ner stadsnätskablar och skit eller om det är färdigt och de bara ska dra in det i lägenheterna. Om det är det tidigare alternativet kan ju jag bara gå och gräva ner mig själv tillsammans med kablarna för om man tänker på telgebostäders fantastiska "hastig"het så kommer jag ha internet år 2010 om jag har tur..............

- Sedan så har jag inga högtalare till datorn så det blir väl att sitta vid datorn utan ljud och utan internet och lägga harpan....

- Sedan kommer grädden på moset att Islossningen är samma dag som min inflyttningsfest så iaf Tove och Fredrik kommer inte kunna komma iom att de är med i styrelsen och därmed måste vara med på varje JÄVLA fest som KM har!! Jag blir så himla ledsen <=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0