Pappa back in Varberg


Igår vaknade jag hemma hos mamma till ännu en morgon av det här


Det var mycket överallt men nu är det rätt bra ordning på saker och ting


Bröderna Sune och Roger Var riktigt riktigt duktiga bänkuppsättare!! Vore kul att börja träffa pappas släkt lite oftare...


Vi målade klart och när vi gick igår kunde jag äntligen sätta tillbaka lampknapparna... har några elurtag att skruva i fortfarande

Nu är jag on my own med lägenheten! Det känns underbart att pappa + Sune och Niklas kunde hjälpa till. Vet inte HUR jag skulle ha klarat det annars... hade tagit veckor och bänken hade inte funkat alls. Och hade den kommit upp av något mirakel skulle den suttit jättesnett och vinnt... de vägde 36 kg styck



Imorse vaknade jag runt 7 av att mamma var uppe och röjde i köket igen... som vanligt.


Såhär glad var jag över det...

PS: sover inte i morgonrock... jag drog på mig det när jag vaknade för att jag skulle gå upp :P

Kommentarer
Postat av: yrsa

svara i telefonen

2009-02-04 @ 09:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0