Apelsin clementin (8)

Nu har jag rast. Skulle egentligen slutat om ca 1 h och 15 min... men jag tog en tjejs sista 1,5 h så nu är jag fast... ehum... jag menar KVAR här till 17 istället!! Men det är trevligt.... :P Så när jag går ner om typ 5 min så har jag 2 h och 45 min kvar... uhuuuuu!!!

Jag har så HIMLA ont i ryggen idag av kassan.... jag vet inte VAD det är med kassa åtta!!!????? Yep yep!! Men sedan ska jag göra Helli-elli och släptåget lite sällskap med en flarra skumpa och två flaskor vitt... mmmm!!! Jag var lite daring också så jag tog tre sorter jag aldrig har smakat!!! Ingen Asti och inga Black Tower.............. YES! Det här blir nog bra...

Och så börjar jag jobba igen imorgon 13!!! Det är var ett SJUKT ointressant inlägg... skrev det mest för att jag inte har nåt annat för mig... bara dricka klart mitt glas med vatten och  vänta vänta vänta! Ska la kolla om någon har skrivit nåt kul på sin blogg i 4 min :P

Puss!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0