Brrrrrrrrrrrr!!!!!

Det är sjukt kallt på jobbet. Det drar utifrån vid kassorna och där sitter man i T-shirt!!! Nu är jag uppe i personalrummet med kofta... fryser ändå!! Dricker kallt vatten och fryser ännu mera!!!!

Nu tog jag en klunk.. brr...

Det skulle vara toppenhärligt att åka hem nu men det är några timmar kvar. Närmare 5 h och 15 min faktiskt! Uhu!!!! Nu skulle det vara härligt med en penna, ett papper, ett suddigum och ett bord någonstans i tropikerna på ett vaaaaaarmt utomhuscafé. Mmmm... det låter bra tycker jag!!!! Jag är så sugen på att rita och när jag ser den här så mår jag nästan illa för den är så ful!! Visst den är inte klar! Men nu ser jag allt jag inte såg igår kväll. URK! Måste fixas snabbast möjligt!!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Posta gärna alla dina frågor om hur jag tecknar osv i mitt nyaste inlägg så ska jag försöka svara på dom i morgon. Kram

2009-01-02 @ 22:12:14
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0