Food

Jag har inte varit och handlat mat på säkert två veckor eller mer - vad jag kan minnas iaf. Correct me if I'm wrong! Jag ska nog gå ner och köpa lite pasta eller ris... möjligtvis någonting mer. Har PRECIS gjort hummus igen, lite krämigare den här  gången =)  Practice makes perfect!

INGREDIENSER (allt är ganska ungefärligt)
- 1 burk kikärtor
- 1 mellanstor vitlök
- 1 stor nypa färsk persilja
- 1 liten skvätt grädde (för konsistensen)
- ½ dl filmjölk
- Örtsalt
- Lite curry
- MIXERSTAV

Nästa gång ska jag prova med sambal olek i också... tror det kan bli ganska spännande!

Nä, nu ska jag - som man säger - sätta på mig ansiktet och kläderna och traska ner till Ellbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0