Rymden - arbetet från disketterna

Jag MÅSTE bara lägga upp framsidan och några andra bilder från mitt arbete om rymden från högstadiet som jag hittade på alla disketter. Det är såååå himla fult. Det var på den tiden då vi förundrades när lärarna delade ut en diskett var i valfri färg till alla eleverna. "Wow" tänkte man. "En egen diskett". Jag tog en gul men fick som tidigare nämnt låna 4 till eftersom jag hade så många bilder till mitt arbete. Vi hade EN dator i skolan...och bra... det var den inte!! Iaf... förbered er på nåt hiskeligt fult!!


Framsidan


Exempel på olika utomjordingar.  Fejk och "äkta".


Exempel på olika rymdfarkoster som folk hade sett. Jag klippte och klistrade i paint från massa olika bilder. Till vänster är de som de såg ut i himlen och till höger är så som rymdforskare har rekonstruerat hur de TROR att de ser ut.


Men seriöst! Kolla det här (översta vänstra hörnet) tex! Det kan lika gärna vara en duva som flaxar uppåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0