I'm blue I'm a deed I'm a diiiie and I'm a deeeeeed I'm a diiiie... (8)

Igår vad jag på väg ut från lagret till butiken. Jag gick  och pratade med två andra kassörskor. Så helt plötsligt flyger jag framlänges och är halvvägs ner i en kundvagn och knät smäller HÅRT in i den. Den hade svängt in framför mig där jag kom i full fart. PANG, sa det när knät smällde in i den!! Först gjorde det självklart ont men olycksföljd som jag är så är jag van vid de flesta smärtor. Men efter 1 minut slog det till. Då kom smärtan. FYFAAAN vad ont det gjorde. Jag haltade resten av kvällen. Nu har jag ett stort blåmärke över vänster knä och kan inte böja mig ner utan att det ilar nåt förskräckligt i knäskålen. Aj, aj, aj...

Kommentarer
Postat av: Johan

usch :(

du får inte ställa in imorn för det bara :P

2009-03-06 @ 11:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0