Har du någonsin känt dig

Har du någonsin känt dig så himla trött att du bara vill gå hem och sova? Har du känt dig så himla trött men ändå så himla rastlös? Du har inte lust med någonting. Inte ens titta på TV, det tråkar ut dig. Men du vill inte sova, kan inte sova. Det är mitt på dagen och du vill ingenting. Inte ens sitta. Inte ens vara. Du vet inte vad du ska göra av dig själv. Lite så känner jag nu. Hela min livsenergi har runnit ur mig och jag vet INTE var den har runnit någonstans.

Jag efterlyser därför en stor pöl med livsenergi. Finner du en sådan (den är troligtvis lila på gröna prickar på) så kan du ringa mig, maila mig eller söka upp mig. Samlar du in pölen i en liten glasburk med lock och missledande ettikett (sylt), och sedan stoppar in den i ditt eget skafferi - för att själv utnyttja en regnig dag såhär i höstens mörka lynne - ja då ska det bli synd om dig.

Nu vet jag knappt vad jag skriver längre i dimman. Men som sagt - pölen är min. Och återbördar du den i ursprungligt skick kan du räkna med en belöning!

MVH
Katinka

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har haft samma känsla. Skönt att livsenergin återvänder tillslut :)

2010-11-04 @ 11:13:36
URL: http://madous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0