En riktigt blöt dag i Nice


Jag gick och lade mig 01:30 inatt och 03:20 gick jag upp "imorse". 07:00 gick planet och 10:25 var jag framme på Nice flygplats.


Efter en riktigt otrevlig busschaufför hade jag också lyckats hitta byggnaden där jag ska bo.


Riktigt hungrig köpte jag pommes nere på brasseriet eftersom alla mataffärer (typ) har stängt på söndagar


Efter att ha lyckats hålla sig vaken i soffan framför en franskdubbad film från USA tog jag mig ut i regnet för att leta reda på skolan. Hittade!


Här är utsikten från skolan längs Avenue Notre Dame på kyrkan.... NOTRE DAME!


Trädgården utanför lägenheten


Såhär såg mina strumpor ut... så genomsura att jag knappt fick av dem


Väl hemma ville jag mest krypa ner i sängen men det gäller att hålla sig vaken så att man sova inatt för imorgon börjar skolan :DDDD


Och så typ det enda matstället som håller öppet på söndagar i Frankrike. McDonalds! En kycklingwrap.

Nääää, sitter och nickar till hela tiden. Så HIMLa trött... MÅSTE nästan sova........

Kommentarer
Postat av: Cat

Va fint det ser ut! :) Det var väldigt vilka konstiga strumpor du har.. hm..



Puss <3

2012-01-29 @ 19:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0