Detox

Nu får det vara nog. Magen har varit av och på rätt skum nu ett tag och ingen matlust har jag heller. Så nu blir det detoxpulver i tre veckor (ingen bantning, utan jag äter som vanligt - kanske lite bättre tom - under tiden). Har hört från olika källor att man blir riktigt jävla arg av det. Så ni vet om jag är en bitch.
 
Började iaf med det imorse. Det var bland - om inte det mest -  vidrigaste jag någonsin behövt bälga i mig. Det ska blandas i 3 dl vatten/juice och drickas (såklart). Jag visste inte hur det skulle smaka så blandade ner de två små teskedarna i en kanna med 3 dl blåbärsproviva. Tänkte att det säkert inte skulle smaka nåt då...
 
... men OH så fel jag hade. TRE DECILITER var som en mardrömm och jag kände bara för att spy varenda klunk igenom. Och dessutom måste man vänta minst 30 minuter innan man äter nåt efter. Måste prata med hon på hälsokost och kolla om man inte kan dricka det med typ 1/2 dl vatten och sedan dricka 2,5 dl juice för att bli av med smaken av insektsmix i munnen efteråt.

Kommentarer
Postat av: Berglund

låter ju lagom kul! :/

Svar: Provade hålla för näsan imorse och gick faktiskt bättre!
Tinka

2012-07-16 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0