Brunch i himlen


Vaknade upp kl 10:15 imorse till en fantastisk dag. Min underbara pappa är här, i NICE! :D Då blev det brunch (lunch) på strandpromenaden! Pappa åt en fantastisk skaldjursrisotto!


Världens utan tvekan bästa styvmor, Lone, kantade även hon dagen med rosor. En "Salade 47" blev det med kyckling och ost bla.


Jag tog en ohyggligt smarrig lax-, räkor- och avocadosallad. Lyx till frukost!!

Jag fick i födelsdagspresent en tjusig Valentinoväska med rosaktigt "motiv". Bilder kommer senare pga ytterligare shopping. (Inuti väskan låg en tub Kalles och en vitlökspress. Höjdpunkten och huvudpresenten om man frågar pappa)

Sedan blev jag bjuden på en skinnjacka(!) vilket verkligen inte händer varje dag. Och så köpte jag ett par fotriktiga pärl-hippie-sandaler på Scholl. Så otroligt nöjd och länner mig alldeles rik i själen efter god shopping och ännu godare sällskap!

En crème brulée och en iste intogs i solen på Ritz innan pappas ögon blev så små att de inte orkade vara öppna längre. Det innebär hotellrelax i ett par timmar för gamlingarna ;D

Vid 19 blir det att glida vidare ut för en smarrig middag!

Kommentarer
Postat av: jannike

åååååå,,,vilken gullig bild på pappa:) Gillade din beskrivning på hans små ögon när han blev trött:) Hälsa dem båda å pussa o krama

2012-03-25 @ 01:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0