Glutenfritt GOTTIGOTTGOTT


Här är ett foto på mitt fettoknä (till höger i bild)


Jag tillsammans med fettoknä i stödstrumpa ackompanjerade Vicky och Olivia hem till sistnämnde på andra sidan stan. Vi snubblade förbi stora Carrefour (typ ICA Maxi fast större) och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag hade kunnat gå omkring där i flera timmar och bara undersökt sortumentet och köpt små ögonstenar! Sedan gick vi hem till Olivia och spelade Galenpanna i väntan på Nils och Agnes.


När så Nils och Agnes (ÄNTLIGEN) hade kommit, bakades kladdkaka som skulle ätas med vaniljglass. Jag körde på sojachokladpudding(ish) med söndersmulade glutenfria kakor med chokladöverdrag (SJUKT goda kakor!!) och vaniljglass. Sedan spelade vi spel hela kvällen lång tills klockan slog ett och det var dags att sova. Då TJUVÅKTE vi tramen hem (mot min vilja då jag är livrädd för lagens långa arm) och så är jag nu hemma i tryggt förvar (utan böter).

Slutet gott allting gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0