What the...?


Låg vaken långa perioder inatt för att det smärtade så mycket i njurtrakten och knävecket(?). Detta var för andra natten i rad och jag har känt av smärtan långt innan, om än inte såhär starkt. Så runt 1330 tiden begav jag mig mot Hôpital Saint Roch.
Jag kom in på akutmottagningen kl 14 och berättade att jag hade ont och det om min mage de senaste veckorna osv. Klockan 1510 hade följande hunnit hända:

1) Jag läggs på en sjukbädd (sköterska nr 1)
2) Jag får ett sjukhusarmband
3) Jag rullas in på en avdelning
4) Jag får ett eget rum
5) Jag får byta om till sjukhuskläder(!) (sköterska nr 2)
6) Jag får täcke(!!) (sköterska nr 3)
7) Jag får prata med en läkare (läkare nr 1)
8) De tar 5 rör med blod (sköterska nr 4)
9) De tar ett urinoprov

Sedan låg jag där till runt 17-tiden och får veta att det är inget fel med mina njurar. Det känns ju bra! :D Men varför gör det ont då? Får se hur det känns inatt


Väl hemma firade jag med två soja- och havrepannkakor med stekt grönsaksblandning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0