FebruariNice i bilder


Freden fick helt enkelt vänta. Inte lätt när man är trött


Inget stoppar Rivierans lädertanter. Inte ens att det är 4 grader ute...


Efter inte alltför lång tid kom David på besök


Alla naturens krafter sammanverkade för kärleken. Även gamla tekannor


Efter bara någon dag i Nice så hade David införskaffat vår alldeles egna Palme


Jag såg till att göra användning av mina akvareller à la David


Strandpromenaden promenerades flitigt


Det luxuösa hotellet, Negresco


Vindruvor vid havet


Sedan drog le Carnaval igång med årets sportutsmyckade karnevalkung i spetsen


Ett besök i Menton förevigades av ett bar norrmän som sedan fick vara med i bild även dom
(Copyright Vicky)


I Menton var det citronfestival (som synes)


Min besatthet av söta gubbar nådde sin kulmen här i Frankrike


Lite brygghäng i solen


En strandad liten sockersöt varelse

Kommentarer
Postat av: Cat

Jag har saknat dina bloggar, med underbara bilder och kommentarer! Och dig ännu mer än dina bloggar <3 Men var inte årets sportutsmyckade karnevalkung en kopia av David?! ;) När bilden bläddrades fram trodda jag faktiskt det var han. Tur då att det var en sportkung!

2012-06-01 @ 10:09:59
Postat av: Vicky

saknar dig redan! puss

2012-06-01 @ 17:33:06
URL: http://vickys.se/
Postat av: Mikaela

Fan vad jag drömmer mig tillbaka!

2012-06-03 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0